Tänään selvisi miksei työkokeilusta ole kuulunut mitään. Kuntoutuspsykologini soitti minulle tapaamisaikaa että voidaan käydä läpi hänen kirjoittama loppulausunto. Loppulausunnon jälkeen asia siirtyy kuntoutusjärjestelijälle kuka hoitaa taas tätä työkokeiluasiaa. Työkokeilu kestäisi 3-6 kuukautta ja haluan sinne nähdäkseni onko suunnittelemani ala minulle sopiva. Eipä tässä muuten mitään mutta kun nuo yhteis- ja ammattikorkeahaut lähenevät koko ajan. Mitä teen sitten kun huomaankin ettei tuo mahdollinen ala olekaan mun juttuni ja pitäisikin keksiä mikä se voisi olla? Ja syksyn opiskeluihin ovat hakuajat tällävälin päättyneet.

Miksi sitten olen niin epätietoinen ja hukassa tulevan opiskelun suhteen? Minulla on takana kaksi ammattitutkintoa joista kumpaakin alaa rakastin ja toisella tunsin olevani omassa elementissäni. Rajuna puhjennut allergia estää nyt kummankin ammatin harjoittamisen ja poissulkee ne kaikki muut vaihtoehdot joita itse olisin voinut kuvitella.  Kivaa, eikö?